Propagace obchodu s elektronikou se bez SEO neobejde


Všimli jste si, jak před vánočními svátky sílí tlak prodejců na zákazníky, aby nakoupili právě tam? Vánoce jsou vynikající příležitostí uspět na trhu a mít větší tržbu, než kdykoli jindy, a vztahuje se to i na obchody s elektronikou. Ti největší prodejci, a jistě je nemusíme jmenovat, protože mnohé z nich zřejmě dobře znáte, těží zejména z propagace a z toho, že při vyhledávání nabízeného sortimentu jejich zákazníci objevují na prvních místech v internetových vyhledávačích jejich známá loga a akční nabídky. Největší prodejci elektroniky se zkrátka zaměřili na problematiku SEO a velmi dobře si uvědomují, že právě to jim zajišťuje na trhu potřebný úspěch.

problematika SEO

SEO je vlastně klíčový hráč na fotbalovém hřišti, nachází se tam sice v pozici stopera, který ovšem rozehrává hru a udržuje ji v pozici daleko od vlastní branky. SEO je zároveň psychologický tah na branku soupeře, protože cílí přesně na to, na co má – na lidskou mysl, která se chová při nákupu zboží jako podle šablony – jinými slovy žádný zákazník nemá zájem prohledávat mraky odkazů, co vedou na desítky webových stránek, lidé zpravidla prohlédnou prvních pět, maximálně sedm, osm webů, a z nich si vyberou ten, kde nakupují. Případně využijí srovnávačů cen a orientují se podle nejnižší nabízené ceny plus výhodné ceny za dopravu.

prodej elektroniky

Kdo si toto uvědomuje, ten nepodceňuje e-shop SEO, a věnuje maximální pozornost konzultaci SEO s odborníky, kteří se starají o dobrou pozici při vyhledávání na Internetu. Znovu opakujeme – SEO je klíčový hráč v pozadí, někdy skoro neviditelný, tedy jako fotbalový stoper, bez něhož by jeho mužstvo nikdy neuspělo. A co dokázal například dobrý stoper Jan Suchopárek na hřišti soupeřů, ví každý, kdo sledoval zápasy Euro 96 na Mistrovství Evropy ve fotbale v anglickém Wembley, kde získala naše země stříbrné medaile, což je mimochodem největší, a dosud nepřekonaný úspěch českého fotbalu od roku 1976.