I v dnešní době má spousta lidí vlastní internetovou stránku, nehledě na to, že ji má v podstatě každá firma. Dalo by se říci, že pokud chceme dnes na trhu přežít, bez ní se v podstatě neobejdeme. Ovšem mít vlastní web není vše. Je také potřeba, aby jej ostatní pravidelně navštěvovali, a to není snadné. Kvalitní a lákavý obsah je samozřejmě základ, ale ani on sám nestačí. Stejně důležité jsou i pravidelné aktualizace, tedy přidávání nových článků a informací. Právě s tím má ale mnoho lidí problém. Týká se to především fyzických osob, ale mnohdy se tomu nevyhnou ani firmy, zvláště ty menší, kde si majitel dělá v podstatě všechno sám. Valná většina z nich si totiž ani neuvědomuje, proč je to vlastně tak důležité.
V první řadě je potřeba si uvědomit, že lidé na náš web chodí především proto, aby zjistili, zda máme určité zboží na skladě. Je tedy nutné, abychom měli vždy uveden jejich aktuální stav. To dnes není tak těžké, neboť je možné celý proces automatizovat. Není tedy důvod, abychom měli v tomto ohledu na webu neaktuální informace.
Ovšem hlavním důvodem, proč náš web aktualizovat je to, že lidé vidí, že se o něj staráme. Přinášíme tak v podstatě neustále nový a nový obsah, který lidé mohou číst. Budou se tak častěji vracet, aby viděli, co je nového. To však vyžaduje neustále spoustu nápadů, což je mnohem náročnější, než si lidé běžně myslí. V neposlední řadě to pak zvyšuje naši důvěryhodnost, tedy alespoň důvěru v naši internetovou stránku. Lidé totiž uvidí, že tam často přidáváme nové věci, a tak si budou jisti, že vše, co zde najdou, je skutečně aktuální. Pokud uvidí, že poslední článek byl přidán před několika lety, pak budou předpokládat, mnohdy oprávněně, že majitel svůj web již opustil, a tak bude vše, co na něm najdou, zastaralé. A to je něco, co nám může jen uškodit, zvláště pokud jej používáme k podnikání.